facebook logo youtube logo

Łazienkowe historie

#Katalog produktowy dla klientów
Zakres prac
Przygotowywany dla Cersanitu katalog „Łazienkowe historie” to kolejna publikacja produktowa, za którą odpowiedzialna jest agencja 360 Content Team. Do naszych zadań należało zaproponowanie tytułu, stworzenie nowoczesnego layoutu, dostarczenie treści, skład, łamanie i przygotowanie całości do druku. Podstawowym założeniem katalogu była przede wszystkim prezentacja 18 kolekcji płytek ceramicznych w taki sposób, aby zmienić ich postrzeganie i z segmentu economy „przenieść” je do economy+ lub nawet premium. Ponadto, styl przedstawienia produktów miał być zgodny ze strategią komunikacyjną Cersanitu (marka rodzinna, nowoczesna, inspirująca) oraz hasłem przewodnim („Łazienki polecane przez życie”). Trzecim ważnym aspektem było takie prowadzenie narracji, aby współgrała ona z tytułem „Łazienkowe historie” – naszym zadaniem było więc pokazanie płytek przez pryzmat opowieści: miejskich, rodzinnych, ponadczasowych. Docelowy katalog jest publikacją dwujęzyczną (polsko-angielską), liczącą 52 strony. Można go znaleźć w salonach łazienkowych na terenie całego kraju, a także na imprezach branżowych.
  • Łazienkowe hostorie okładka
  • Łazienkowe hostorie środek
  • Łazienkowe hostorie środek
  • Łazienkowe hostorie środek
INNE PROJEKTY
Łazienkowe historie
Łazienkowe historie
#Katalog produktowy dla klientów
Castorama Kuchnie 2019
Castorama Kuchnie 2019
#Katalog produktowy dla klientów oraz sesje zdjęciowe
Moc promocji / Moc inspiracji
Moc promocji / Moc inspiracji
#Gazetki produktowe
Nasi klienci
Amica
CASTORAMA POLSKA
Vinderen
Cersanit
Roben
Media Markt
Klub Polskiej Rady Biznesu
Tikkurila
Barlinek
Wienerberger
Meble Vox
PROFIM
Cerrad
SINIAT
Enter Air
Ascensia Diabetes Care
Henkel Polska
Balex Metal
Opoczno
Dekoral
Bondex
Merck
DOZ
Polska Grupa Farmaceutyczna
Propharma
Hoya Lens Poland
Small Planet Airlines
Lotnisko Chopina
Szkoły Żak
Grupa Żywiec
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Grupa TAURON
Izba Architektów Rzeczypospolitej Polskiej