facebook logo youtube logo

Magazyn 60+

#Magazyn dla seniorów oraz fanpage na FB
Zakres prac
„Magazyn 60+” to unikatowy miesięcznik dla seniorów, wydawany dla sieci aptek Dbam o zdrowie. Na 52 stronach tematyka zdrowotna przeplata się z lifestylem. W publikacji promujemy zdrowy styl życia, poruszamy sprawy ważne społecznie i inspirujemy do działania. Pismo wydawane jest w nakładzie 50 tys. egz. Latem ubiegłego roku „Magazyn 60+” przeszedł face lifting. Od numeru 7-8/2018 czasopismo promuje na okładce znana, lubiana polska gwiazda w wieku zbliżonym do odbiorcy tytułu. Publikacja zyskała spójny, elegancki layout dostosowany do wymagającego czytelnika. Potwierdzają to listy, które spływają do redakcji, wzrost zainteresowania reklamodawców oraz liczba komentarzy na profilu FB, który dla DOZ prowadzimy. „Magazyn 60+” jest przede wszystkim narzędziem marketingowym, w którym DOZ promuje produkty marki własnej. Do nazwy sieci nawiązuje winieta oraz główny dział miesięcznika – Dbam o zdrowie. Redaktorką prowadzącą jest mgr farmacji Ewa Dembowska – wieloletnia pracownica apteki DOZ z Trójmiasta, która ma też swoją stałą rubrykę. W każdym wydaniu pojawiają się też „Porady zza lady” opracowane przez związaną z DOZ dr n. med. Justynę Wodowską. W tekstach medycznych jako eksperci wypowiadają się farmaceuci z DOZ. Klientowi i nam zależało na wypracowaniu modelu, w którym zachowany będzie balans między broszurą reklamową a wartościowym pismem. W każdym numerze przeczytać można więc wywiady z lekarzami, opis ćwiczeń i dyscyplin sportu polecanych dla seniorów, porady dotyczące urody i mody, propozycje ciekawych miejsc, do których warto się wybrać, kącik kulturalny oraz krzyżówkę. Uzupełnieniem działań content marketingowych jest prowadzenie fanpage magazynu na Facebooku. W social mediach podsuwamy naszym czytelnikom pomysły na ciekawe spędzenie czasu, wchodzimy z nimi w interakcje, informujemy o ważnych akcjach. Projekt zdobył srebro w konkursie Pearl Awards w Nowym Jorku w 2015, a w rodzimym konkursie Power of Content Marketing - brąz w 2016 i srebro w 2019 roku. Klient: DOZ.
  • M60+ okładka
  • M60+ środki
  • M60+ FB
INNE PROJEKTY
Łazienkowe historie
Łazienkowe historie
#Katalog produktowy dla klientów
Castorama Kuchnie 2019
Castorama Kuchnie 2019
#Katalog produktowy dla klientów oraz sesje zdjęciowe
Moc promocji / Moc inspiracji
Moc promocji / Moc inspiracji
#Gazetki produktowe
Nasi klienci
Amica
CASTORAMA POLSKA
Vinderen
Cersanit
Roben
Media Markt
Klub Polskiej Rady Biznesu
Tikkurila
Barlinek
Wienerberger
Meble Vox
PROFIM
Cerrad
SINIAT
Enter Air
Ascensia Diabetes Care
Henkel Polska
Balex Metal
Opoczno
Dekoral
Bondex
Merck
DOZ
Polska Grupa Farmaceutyczna
Propharma
Hoya Lens Poland
Small Planet Airlines
Lotnisko Chopina
Szkoły Żak
Grupa Żywiec
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Grupa TAURON
Izba Architektów Rzeczypospolitej Polskiej