facebook logo youtube logo

Moc promocji / Moc inspiracji

#Gazetki produktowe
Zakres prac
„Moc inspiracji” i „Moc promocji” to dwie gazetki produktowe w atrakcyjny sposób prezentujące ofertę firmy Cersanit. Stanowią przedłużenie wydawanej wcześniej dla tego samego klienta „Łazienkowej Mocyinspiracji.pl”. „Moc inspiracji” w całości poświęcona jest kolekcjom płytek ceramicznych i gresów, przedstawionych na wysokiej jakości renderach oraz w formie packshotów. Całość uzupełniają krótkie teksty inspiracyjne nawiązujące do prezentowanych aranżacji. Podobnie zbudowana jest druga gazetka – „Moc promocji”. Jej głównym celem jest promocja ceramiki łazienkowej Cersanit. W tym przypadku duży nacisk położony jest także na opis produktów i ich wariantów, tak aby każdy klient mógł znaleźć rozwiązania idealnie wpisujące się w jego oczekiwania. Obie publikacje mają charakter sprzedażowy i służą przede wszystkim prezentacji oferty promocyjnej oraz nowości. Wyróżniają się na rynku przejrzystą i elegancką makietą, która pozytywnie wpływa na odbiór przedstawianego asortymentu. „Moc promocji” ukazuje się sześć razy w roku, a „Moc inspiracji” – cztery. Agencja 360 Content Team odpowiada za projekt i skład gazetek. Klient: Cersanit.
  • Moc inspiracji okładka
  • Moc inspiracji środek
  • Moc inspiracji środek
INNE PROJEKTY
Łazienkowe historie
Łazienkowe historie
#Katalog produktowy dla klientów
Castorama Kuchnie 2019
Castorama Kuchnie 2019
#Katalog produktowy dla klientów oraz sesje zdjęciowe
Moc promocji / Moc inspiracji
Moc promocji / Moc inspiracji
#Gazetki produktowe
Nasi klienci
Amica
CASTORAMA POLSKA
Vinderen
Cersanit
Roben
Media Markt
Klub Polskiej Rady Biznesu
Tikkurila
Barlinek
Wienerberger
Meble Vox
PROFIM
Cerrad
SINIAT
Enter Air
Ascensia Diabetes Care
Henkel Polska
Balex Metal
Opoczno
Dekoral
Bondex
Merck
DOZ
Polska Grupa Farmaceutyczna
Propharma
Hoya Lens Poland
Small Planet Airlines
Lotnisko Chopina
Szkoły Żak
Grupa Żywiec
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Grupa TAURON
Izba Architektów Rzeczypospolitej Polskiej